Az intimsziget.hu weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználó élményt nyújthassuk. További részletek a Frissített adatvédelmi irányelvek oldalon olvashatóak.

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

Kedves Vásárlónk!

Kérjük, hogy mielőtt telefonálsz vagy e-mailt írsz nekünk, olvasd el a Gy.I.K., a Vásárlási útmutatóÁ.Sz.F., valamint a Szállítás menüpontokat, ahol jó eséllyel megtalálhatod a választ kérdésére.

Amennyiben kérdésedre nem találtál megfelelő választ a fenti menük tartalmában, készséggel állunk rendelkezésére ügyfélszolgálatunkon.

e-mail: intimsziget@gmail.com

Telefon: +3630/875 5827 (H-Cs: 9:00 - 16:30, P: 9:00 - 13:00)

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Biztosan kiküldik az általam megrendelt termékeket?

Válasz: igen. Minden olyan esetben, amikor a vásárló pontos adatokat  ad meg, megrendelést 24 órán belül feldolgozzuk és azonnal átadjuk a szállítónak. Egyéb esetben, az általad megadott elérhetőségeken egyeztetünk a továbbiakkal kapcsolatban.

2. Miért kell a rendeléskor e-mail címet és telefonszámot megadnom, ha nem regisztrációhoz kötött a vásárlás?

Bár a rendeléseket egy teljesen automatizált rendszer kezeli, előfordulhat esetenként, hogy a szállítással vagy a termékkel kapcsolatban kommunikálnunk kell, amit leggyorsabban telefonon tudunk megtenni. Kiszállításkor a futár is telefonon egyeztet veled.

3. Mit jelent a „Jelöletlen csomagolás”?

A csomagon semmilyen formában nincs feltüntetve a tartalmának jellege, valamint a feladó nevéből és címéből sem derül az ki. A csomag tartalmát kizárólag az a munkatársunk ismeri, aki belerakta az általad megrendelt termékeket. Sem a futár, sem a Pick-Pack Pont dolgozója NEM ismeri a csomagban található termékek jellegét.

4. Ki a csomag feladója?

Az Intim Sziget Szexshop oldalon megrendelt termékek feladója minden esetben a „Webshop Logisztika Kft.”, ami a termékek jellegét illetően teljesen semleges.

5. Minden esetben új és sértetlen terméket kapok?

Igen, kizárólag bontatlan csomagolású higiénikus termékeket teszünk a csomagba.

4. Bankkártyás fizetésre van-e lehetőség?

Igen. Egyes Pick-Pack Pontokon van lehetőség a bankkártyás fizetésre is.

Mi a Pick-Pack Pont?

5. Mikor kell kifizetnem a megrendelt termékeket?

A megrendelt termékek ellenértékét minden esetben az átvételkor kell kifizetni a futárnak készpénzben, vagy a Pick-Pack Ponton az átadónak. Egyse PPP-kon bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Előre nem kérünk pénzt a termékekért egyetlen esetben sem.

6. Milyen szállítási lehetőségeket vehetek igénybe?

Webáruházunkban kétféle szállítási lehetőség közül választhatsz: 

* Futárszolgálat

* Pick-Pack Pont-on való átvétel.

További információk a szállításról

 

7. Rendelhetek-e olyan terméket, ami jelen pillanatban nincs raktáron?

Igen, ezek a termékek "előrendelhető" státuszban jelennek meg a webáruház oldalán. Az elküldött információ alapján a hiányzó termékeket maximum 1-2 héten belül beszerezzük. Ellenkező esetben információt adunk róla.

8. Hibás terméket kaptam, mi ilyenkor a teendő?

Minden csomagban található egy Visszaküldési adatlap, amit kitöltött formában a számlával és a termékkel (eredeti csomagolásban) együtt szükséges ajánlott küldeményként visszaküldeni a feladó címére (Webshop Logisztika Kft. 1097 Budapest, Ecseri út 14-16). Fontos: utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni.

A visszaérkezett csomagokat haladéktalanul feldolgozzuk (ennek ideje általában nem több, mint a visszaérkezéstől számított 1 hét). Amennyiben a csomagban nem találod a fent említett visszaküldési adatlapot, kérjük jelezd ezt az ügyfélszolgálaton (intimsziget@gmail.com), munkatársunk azonnal küldi a nyomtatványt e-mail-ben. A nyomtatvány pdf formátumban letölthető itt:  Visszaküldési adatlap.  

A vásárlástól való elállással, valamint a termékek szavatosságával, illetve a jótállással kapcsolatos további információkat az ÁSzF 9, 10, 11. pontjaiban találsz, ezt IDE kattintva töltheted le.

9. Nem tetszik a megrendelt termék, mit tehetek?

Amennyiben a termék bontatlan állapotban sérülésmentes csomagolásban van, a kitöltött Visszaküldési adatlap-pal és számlával együtt kérjük  ajánlott küldeményként visszaküldeni azt a feladó címére (Webshop Logisztika Kft. 1097 Budapest, Ecseri út 14 - 16). Ehhez nem szükséges levelet írni, a Visszaküldési adatlap minden fontos és szükséges információt (garanciális és visszaküldési feltételek) tartalmaz.

10. Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?

A megrendelés minden esetben 24 órán belül feldolgozásra kerül. A szállítás időtartamát a megrendelés időpontja, a szállítás helye, valamint a választott kiszállítási mód határozza meg. A csomagokat általában 1- 3 nap alatt lehet átvenni.

Délelőtt feladott budapesti rendelések futárszolgálattal - 1 munkanap

Vidékre szállítandó megrendelések 2-3 munkanap.

11. Ha sürgős a megrendelésem, melyik szállítási módot érdemes választanom?

Amennyiben vidékre szállítandó a csomag és sürgősen szeretnéd átvenni, célszerűbb a futárszolgálatot választani (kicsit gyorsabb), amennyiben pontosan betartható az megrendeléskor megadott szállítási helyszín. 

Amennyiben előreláthatólag nem biztos, hogy a megjelölt helyszínen tudsz tartózkodni a szállításkor, érdemesebb a PPP-on való átvételt választanod. Míg a futár 17:00 óráig szállít, a PPP-on általában az esti órákban is átvehetőek a szállítmányok. Megnézem a listát!

12. külföldre is kiszállítjátok a megrendelést?

Az Intim Sziget Szexshop Webáruház oldalán leadott rendeléseket egyelőre csak magyarországi címekre vagy Pick Pack Pontokra áll módunkban eljuttatni. Technikai okoknál fogva jelenleg sajnos még nem áll módunkban külföldi rendeléseket teljesíteni. Reméljük, idővel e helyzet megoldódik, és a külföldi vásárlók igényére is tudunk válaszolni.

13. Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a megrendelésemről, mit tegyek?

Nézd meg kérlek az e-mail fiókod SPAM mappáját, lehet, hogy a szolgáltató valamilyen oknál fogva oda sorolta be a visszaigazoló levelet. Amennyiben a spam mappában sem találtad meg a visszaigazolást, érdeklődj a megrendeléseddel kapcsolatban az ügyfélszolgálaton:  intimsziget@gmail.com e-mial címen.