A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználó élményt nyújthassuk. További részletek ITT

Rendben
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

Kedves Vásárlónk!

Kérjük, hogy mielőtt telefonálsz vagy e-mailt írsz nekünk, olvasd el a Gy.I.K., a Vásárlási útmutató, Á.Sz.F., valamint a Szállítás menüpontokat, ahol jó eséllyel megtalálhatod a választ kérdésére.

Amennyiben kérdésedre nem találtál megfelelő választ a fenti menük tartalmában, készséggel állunk rendelkezésére ügyfélszolgálatunkon.

e-mail: intimsziget@gmail.com

Telefon: +3630/875 5827 (H-Cs: 9:00 - 16:30, P: 9:00 - 13:00)

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Biztosan kiküldik az általam megrendelt termékeket?

Válasz: igen. Minden olyan esetben, amikor a vásárló pontos adatokat  ad meg, megrendelést 24 órán belül feldolgozzuk és azonnal átadjuk a szállítónak. Egyéb esetben, az általad megadott elérhetőségeken egyeztetünk a továbbiakkal kapcsolatban.

2. Miért kell a rendeléskor e-mail címet és telefonszámot megadnom, ha nem regisztrációhoz kötött a vásárlás?

Bár a rendeléseket egy teljesen automatizált rendszer kezeli, előfordulhat esetenként, hogy a szállítással vagy a termékkel kapcsolatban kommunikálnunk kell, amit leggyorsabban telefonon tudunk megtenni. Kiszállításkor a futár is telefonon egyeztet veled.

3. Mit jelent a „Jelöletlen csomagolás”?

A csomagon semmilyen formában nincs feltüntetve a tartalmának jellege, valamint a feladó nevéből és címéből sem derül az ki. A csomag tartalmát kizárólag az a munkatársunk ismeri, aki belerakta az általad megrendelt termékeket. Sem a futár, sem a Pick-Pack Pont dolgozója NEM ismeri a csomagban található termékek jellegét.

4. Ki a csomag feladója?

A csomag feladójának megnevezése minden esetben a „Webshop Logisztika Kft.”, ami a termékek jellegét illetően teljesen semleges.

5. Minden esetben új és sértetlen terméket kapok?

Igen, nálunk kizárólag bontatlan csomagolású higiénikus termékeket teszünk a csomagba.

4. Bankkártyás fizetésre van-e lehetőség?

Igen. Egyes Pick-Pack Pontokon van lehetőség a bankkártyás fizetésre is.

Mi a Pick-Pack Pont?

5. Mikor kell kifizetnem a megrendelt termékeket?

A megrendelt termékek ellenértékét minden esetben az átvételkor kell kifizetni a futárnak készpénzben, vagy a Pick-Pack Ponton az átadónak. Egyse PPP-kon bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Előre nem kérünk pénzt a termékekért egyetlen esetben sem.

6. Milyen szállítási lehetőségeket vehetek igénybe?

Webáruházunkban kétféle szállítási lehetőség közül választhatsz: 

* Futárszolgálat

* Pick-Pack Pont-on való átvétel.

További információk a szállításról

7. Rendelhetek-e olyan terméket, ami jelen pillanatban nincs raktáron?

Igen, ezek a termékek "előrendelhető" státuszban jelennek meg a webáruház oldalán. Az elküldött információ alapján a hiányzó termékeket maximum 1-2 héten belül beszerezzük. Ellenkező esetben információt adunk róla.

8. Hibás terméket kaptam, mi ilyenkor a teendő?

Minden csomagban található egy Visszaküldési adatlap, amit kitöltött formában a számlával és a termékkel (eredeti csomagolásban) együtt szükséges ajánlott küldeményként visszaküldeni a feladó címére (Webshop Logisztika Kft. 1097 Budapest, Ecseri út 14-16). Fontos: utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni.

A visszaérkezett csomagokat haladéktalanul feldolgozzuk (ennek ideje általában nem több, mint a visszaérkezéstől számított 1 hét). Amennyiben a csomagban nem találod a fent említett visszaküldési adatlapot, kérjük jelezd ezt az ügyfélszolgálaton (intimsziget@gmail.com), munkatársunk azonnal küldi a nyomtatványt e-mail-ben. A nyomtatvány pdf formátumban letölthető itt:  Visszaküldési adatlap.  

A vásárlástól való elállással, valamint a termékek szavatosságával, illetve a jótállással kapcsolatos további információkat az ÁSzF 9, 10, 11. pontjaiban találsz, ezt IDE kattintva töltheted le.

9. Nem tetszik a megrendelt termék, mit tehetek?

Amennyiben a termék bontatlan állapotban sérülésmentes csomagolásban van, a kitöltött Visszaküldési adatlap-pal és számlával együtt kérjük  ajánlott küldeményként visszaküldeni azt a feladó címére (Webshop Logisztika Kft. 1097 Budapest, Ecseri út 14 - 16). Ehhez nem szükséges levelet írni, a Visszaküldési adatlap minden fontos és szükséges információt (garanciális és visszaküldési feltételek) tartalmaz.

10. Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagomat?

A megrendelés minden esetben 24 órán belül feldolgozásra kerül. A szállítás időtartamát a megrendelés időpontja, a szállítás helye, valamint a választott kiszállítási mód határozza meg. A csomagokat általában 1- 3 nap alatt lehet átvenni.

Délelőtt feladott budapesti rendelések futárszolgálattal - 1 munkanap

Vidékre szállítandó megrendelések 2-3 munkanap.

11. Ha sürgős a megrendelésem, melyik szállítási módot érdemes választanom?

Amennyiben vidékre szállítandó a csomag és sürgősen szeretnéd átvenni, célszerűbb a futárszolgálatot választani (kicsit gyorsabb), amennyiben pontosan betartható az megrendeléskor megadott szállítási helyszín. 

Amennyiben előreláthatólag nem biztos, hogy a megjelőlt helyszínen tudsz tartózkodni a szállításkor, érdemesebb a PPP-on való átvételt választanod. Míg a futár 17:00 óráig szállít, a PPP-on általában az esti órákban is átvehetőek a szállítmányok. Megnézem a listát!

12. ülföldre is kiszállítjátok a megrendelést?

Rendeléseket egyelőre csak magyarországi címekre vagy Pick Pack Pontokra áll módunkban eljuttatni. Technikai okoknál fogva jelenleg sajnos még nem áll módunkban külföldi rendeléseket teljesíteni. Reméljük, idővel e helyzet megoldódik, és a külföldi vásárlók igényére is tudunk válaszolni.

13. Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a megrendelésemről, mit tegyek?

Nézd meg kérlek az e-mail fiókod SPAM mappáját, lehet, hogy a szolgáltató valamilyen oknál fogva oda sorolta be a visszaigazoló levelet. Amennyiben a spam mappában sem találtad meg a visszaigazolást, érdeklődj a megrendeléseddel kapcsolatban az ügyfélszolgálaton:  intimsziget@gmail.com e-mial címen.